Forum

Guest  

Welcome Guest, posting in this forum requires registration.

Pages: [1]
Topic: CSS aanpassingen
prullie
Member
Posts: 3
CSS aanpassingen
on: December 1, 2018, 18:44

Hi,rnrnIk heb gezocht hier, maar niet het antwoord kunnen vinden. Ik wil graag nog een aantal aanpassingen maken, maar ik weet niet of dit mogelijk is?rnrnIk wil graag:rnrnde border rondom even dik. Nu zijn sommige randen dunner dan andere rnde prijs en meer informatie naar beneden (dus zonder witruimte eronder)rn"EUR" vervangen door €rnhet blauwe vlak achter de prijs weg en om het grijze vlak een border in een iets donkerdere kleur grijsrn+ meer info standaard uitgeklapt hebben (wanneer ik nu op meer info klik, verdwijnt de extra velden achter de afbeelding eronder (zie afbeelding)rnrnEn ik zou ook graag willen weten hoe ik de layout mobiel vriendelijk kan maken. rnrnBedankt alvast πŸ™‚


RPG
Administrator
Posts: 326
Re: CSS aanpassingen
on: December 4, 2018, 05:16

Je kan in de plugin settings het gebruik van een css bestand aanzetten (het is aan te raden om het css bestand dat je gebruikt niet in de map van de plugin op te slaan. Wanneer je de plugin namelijk update worden die ook overschreven) Tevens is er een tekst onder de optie met een link naar een voorbeeld CSS bestand. Daarin staan ook alle verschillende classes die je kan gebruiken: "Make sure this is not saved in the plugins folder. Cause that will be overwritten with an update. For an example go to here" Het voorbeeld is te vinden op http://jouwwebsite.ext/wp-content/plugins/tradetracker-store/menu/style.css Je zou dan elke class in je eigen template kunnen gebruiken om je eigen aanpassingen te maken. Wanneer je !important gebruikt zal hij altijd de default van de plugin overschrijven. In de plugin is het bijv:


 .button.regular, .buttons a.regular {color: #000000;} 

Als je dan in je eigen template dit doet:


.button.regular, .buttons a.regular {color: #ffffff;}

Gebeurt er niks met je site maar als je het zo doet:


.button.regular, .buttons a.regular {color: #ffffff !important;}

zal hij de aangepaste kleur gebruiken


prullie
Member
Posts: 3
Re: CSS aanpassingen
on: December 4, 2018, 08:25

Hi, rnrnBedankt voor je reactie! Ik gebruik dat voorbeeld css bestand en daar maak ik ook de aanpassingen in. De witruimte heb ik inmiddels weggewerkt πŸ™‚ De andere punten die ik wil aanpassen zijn me helaas nog niet gelukt.


prullie
Member
Posts: 3
Re: CSS aanpassingen
on: December 4, 2018, 08:44

De border is inmiddels ook gelukt, nu overal even dik πŸ™‚


Pages: [1]
WP Forum Server by ForumPress | LucidCrew
Version: 4 ; Page loaded in: 0.012 seconds.