Forum

Guest  

Welcome Guest, posting in this forum requires registration.

Pages: [1]
Topic: Price range removal
Ilya
Member
Posts: 7
Price range slider removal
on: September 24, 2014, 11:07

I noticed a similar topic from a while ago, but the topic doesn't seem to have any contents anymore. I would like to remove the price range slider. I found the code related to the price range slider within front.php. However, I am not really sure if there also is a setting where I can simply disable the whole price range option?


Any tips on the best way to remove the price range slider?


Edit: Hmm. Should have looked better. By removing [display_filter store="x"] from the 'Add store' option, the slider is easily removed.


lummeltje
Member
Posts: 2
Re: Price range removal
on: February 22, 2015, 16:54

Ik krijg het niet voor elkaar *bloost…

Na talloze dagen puzzelen, html bekijken en aanpassen… niks


Hoe krijg ik de sorteermogelijkheid, prijsrange etc weg. Ik vind die elementen vervuilend, en zou ze graag laten verdwijnen. Ik las deze tip "Hmm. Should have looked better. By removing [display_filter store="x"] from the 'Add store' option, the slider is easily removed"

Die optie zie ik niet staan.


Kan iemand me helpen hoe ik die elementen kan verwijderen, of me in ieder geval een duw in de goede richting geven?

Ik gebruik de Daisycon toevoeging, maar weet niet of dit relevant is.


Dankjewel voor elke goede tip

lummeltje


RPG
Administrator
Posts: 326
Re: Price range removal
on: February 22, 2015, 17:08

Ik neem aan dat je de shortcodes gebruikt in de posts?


Daar vind je namelijk ook deze shortcode: [display_filter store="x"]


Je kan zelf bepalen welke short code je wilt laten staan en welke niet. Elke shortcode in de post is voor een ander onderdeel.


Hier vind je wat alle shortcodes doen: http://wpaffiliatefeed.com/296/frequently-asked-questions/how-do-i-add-the-store-to-my-site/


lummeltje
Member
Posts: 2
Re: Price range removal
on: February 22, 2015, 18:14

haha RPG… zo simpel? ik ga meteen kijken. Ik zocht mijn bril, stond ie op mijn neus… blijkt 🙂


Pages: [1]
WP Forum Server by ForumPress | LucidCrew
Version: 4 ; Page loaded in: 0.011 seconds.