Forum

Guest  

Welcome Guest, posting in this forum requires registration.

Pages: [1]
Topic: Bol.com - Weer wat veranderd?
Fritsje
Member
Posts: 158
Bol.com - Weer wat veranderd?
on: April 28, 2016, 14:43

De Bol.com addon werkt voor mij niet meer: als ik <test> klik om te zien of de feed binnengehaald kan worden dan duurt het lang en krijg ik een 404 error (andere feeds werken wel snel in de test).


Ik vermoed dat Bol.com (weer eens) wat heeft veranderd in de settings. Ik heb geprobeerd:


ftp://login:pass@ftp.bol.com/bolcom_koken-tafelen.TXT -> bol_Koken (XML provider)

ftp://login:pass@ftp.bol.com/bolcom_koken-tafelen.TXT -> bol_koken_tafelen (XML provider)


De eerste combi werkte een poosje maar nu niet meer zo lijkt het.


Doe ik iets verkeerd of heeft Bol iets aangepast?

Kan ik iets aanleveren om het te fixen?


RPG
Administrator
Posts: 326
Re: Bol.com - Weer wat veranderd?
on: April 30, 2016, 08:55

Kan je de feed wel openen in je browser (als je de link plakt in je adres balk van je browser en dan het opent)


Mocht je daar dan ook een 404 error (of andere error krijgen) is er mogelijk iets bij bol.com aan de hand. Het zou kunnen zijn dat er iets verkeerd gegaan is bij het vernieuwen van de feed en dat het automatisch verholpen is wanneer ze de feed updaten.


Mocht het daar wel goed gaan en de import zelf errors geven dan kan het zo zijn dat ze hun feed indeling weer aangepast hebben en dan zal ik de link (inclusief username and password van de ftp) nodig hebben om te kijken wat ik in de addon kan aanpasen. Je kan dat dan het beste mailen naar info@wpaffiliatefeed.com zodat niemand anders toegang tot je feed kan krijgen.


Robert


Fritsje
Member
Posts: 158
Re: Bol.com - Weer wat veranderd?
on: April 30, 2016, 13:02

Ja de feed werkt wel in een browser. Ik mail je de gevraagde info.


Fritsje
Member
Posts: 158
Re: Bol.com - Weer wat veranderd?
on: May 7, 2016, 08:24

Heb je al kunnen checken waar het aan ligt met behulp van de info die ik heb gemaild?


Pages: [1]
WP Forum Server by ForumPress | LucidCrew
Version: 4 ; Page loaded in: 0.021 seconds.