Forum

Guest  

Welcome Guest, posting in this forum requires registration.

Pages: [1] 2
Topic: Selecteer items -> wit scherm
Fritsje
Member
Posts: 158
Selecteer items -> wit scherm
on: April 15, 2015, 14:09

Hallo,


Sinds een aantal dagen kan ik geen items meer selecteren voor mijn shops: als ik op 'selecteer items' click dan volgt een wit scherm (blanco pagina in browser).

Dit is het geval voor bestaande shops en ook voor nieuwe shops: witte pagina, verder niets te doen.


Iemand enig idee hoe dit zou kunnen komen en hoe te troubleshooten?


RPG
Administrator
Posts: 326
Re: Selecteer items -> wit scherm
on: April 15, 2015, 20:04

Hoi,


Het klinkt alsof hij tegen een geheugen probleem aan loopt.


Het beste kan je stap 5 van deze pagina proberen: http://wpaffiliatefeed.com/624/frequently-asked-questions/my-import-gives-an-error/


Dan krijg je een debug.log waar je kan zien of er een geheugen probleem is.


Robert


Fritsje
Member
Posts: 158
Re: Selecteer items -> wit scherm
on: April 16, 2015, 15:08

Bedankt, ik heb het log erop nageslagen:


Het woord "fatal" komt niet in het log voor (geen fata error dus), ook het woord "memory" niet. De enige fout die ik kon vinden van Tradetrackerstore was:


PHP Notice: Undefined index: selected in /home/<SNIP>/public_html/wp-content/plugins/tradetracker-store/menu/itemselect.php on line 222


Deze komt een aantal keer voor. Niet geremd door enige kennis van zeken klinkt dit voor mij als de mogelijke oorzaak van het probleem.


Tips voor wat ik hieraan kan doen?


RPG
Administrator
Posts: 326
Re: Selecteer items -> wit scherm
on: April 19, 2015, 08:25

Als je via je FTP verbind naar je site en dan naar wp-content gaat gooi je het bestand debug.log weg. Daarna ga je naar het item select scherm tot je de witte pagina krijgt.


Als het goed is is er dan een nieuwe debug.log gecreerd. Zou jij mij die debug.log kunnen sturen op info@wpaffiliatefeed.com ?


Dan zal ik kijken wat ik kan vinden dat het kan veroorzaken.


Fritsje
Member
Posts: 158
Re: Selecteer items -> wit scherm
on: April 19, 2015, 18:45

Sent.


RPG
Administrator
Posts: 326
Re: Selecteer items -> wit scherm
on: April 19, 2015, 21:06

Ik heb de notices in de nieuwe versie 4.6.7 verholpen. Het lijkt er ook op dat er een andere plugin/template problemen veroorzaakt:


PHP Notice: wp_enqueue_style was called <strong>incorrectly</strong>. Scripts and styles should not be registered or enqueued until the <code>wp_enqueue_scripts</code>, <code>admin_enqueue_scripts</code>, or <code>login_enqueue_scripts</code> hooks. Please see <a href="http://codex.wordpress.org/Debugging_in_WordPress">Debugging in WordPress</a> for more information. (This message was added in version 3.3.) in /home/XXXXXXXX/wp-includes/functions.php on line 3547


PHP Notice: wp_enqueue_script was called <strong>incorrectly</strong>. Scripts and styles should not be registered or enqueued until the <code>wp_enqueue_scripts</code>, <code>admin_enqueue_scripts</code>, or <code>login_enqueue_scripts</code> hooks. Please see <a href="http://codex.wordpress.org/Debugging_in_WordPress">Debugging in WordPress</a> for more information. (This message was added in version 3.3.) in /home/XXXXXXXX/wp-includes/functions.php on line 3547


Fritsje
Member
Posts: 158
Re: Selecteer items -> wit scherm
on: April 20, 2015, 12:57

Bedankt. Ik heb de update uitgevoerd en ook na een refresh nog hetzelfde probleem.

Mogelijk wordt dit veroorzaakt door de andere fout die je noemt, ik ga proberen deze op te lossen.


Fritsje
Member
Posts: 158
Re: Selecteer items -> wit scherm
on: April 22, 2015, 08:30

Het probleem is een child-theme probleem met inheriting CSS styles, puur cosmetisch zo blijkt, ik werk er aan.


Het probleem van het niet kunnen selecteren van items is er echter nog steeds (ook na update van de plugin).


Wat ik wel heb ontdekt:


Vandaag was de import niet helemaal goed gegaan, er waren slechts ~30600 items geimporteerd van de normale ~45000.

Ik kon nu items selecteren, maar er was slechts 1 feed volledig ingeladen en de andere feeds bleken geen selecteerbare items te bevatten (de feednamen stonden wel in de lijst met te selecteren feeds in de shop-configurator maar als ik dan een shop selecteerde dan werden geen categorieen weergegeven, alleen als ik Alle Feeds selecteerde werden de categorieen van 1 feed (de grootste) weergegeven).


Ik heb opnieuw de import laten lopen en nu werden wel alle ~45.000 items ingeladen.


Probleem nu: item selectie werkt niet meer: wit scherm.


Het probleem lijkt dus te maken te hebben met de ingeladen feeds, ook al zijn er geen foutmeldingen. Ik heb recent geen nieuwe feeds toegevoegd, dit probleem ontstond vrij plotseling een aantal weken geleden.


Ik hoop dat je kunt laten weten wat ik hieraan kan doen.


RPG
Administrator
Posts: 326
Re: Selecteer items -> wit scherm
on: April 22, 2015, 20:13

Hoi zou het mogelijk zijn om een tijdelijk admin account aan te maken en te sturen naar mijn email adres?


Zou je tevens in de map menu het bestand itemselect.php schrijfbaar kunnen maken. Dan kan ik kijken of ik kan achterhalen waar die op vastloopt.


Fritsje
Member
Posts: 158
Re: Selecteer items -> wit scherm
on: April 24, 2015, 10:04

Bedankt voor je hulp, ik kan weer items selecteren! 🙂


Er zit nu wel een klein schoonheidsfoutje in:



Selecteer de items die u wilt tonen

Toon product 1 – van


De teller werkt niet meer voor het antal items, hierdoor kan je ook geen pagina's meer selecteren (als je meer dan 100 items hebt).


Zoals gezegd: schoonheidsfoutje.


Nogmaals mijn hartelijke dank!


Pages: [1] 2
WP Forum Server by ForumPress | LucidCrew
Version: 4 ; Page loaded in: 0.017 seconds.