Forum

Guest  

Welcome Guest, posting in this forum requires registration.

Pages: [1]
Topic: Shops worden niet meer weeergegeven na laatste update
Fritsje
Member
Posts: 158
Shops worden niet meer weeergegeven na laatste update
on: April 22, 2014, 15:18

Hoi,


Na de laatste update worden bij mij geen shops meer weergegeven, wel de sliders maar geen items. Enig idee wat dit veroorzaakt?


Ik kan niets vinden over de laatste updates, geen details over wat er gewijzigd is. Volgens mij zijn er de afgelopen 2 weken 3 updates uitgekomen.


Ik ben benieuwd wat er veranderd is en mogelijk misgaat.


-edit-

Elke update van de plugin zorgt ervoor dat /cache en /splits op CHMOD 755 gaan en daardoor vult de database zich niet meer (0 items) en gaan ook de premium add-ons op zwart, ik moet beide directories op 777 zetten en dan opnieuw updaten en premium add-ons opnieuw opslaan om het weer werkend te krijgen.


Is hier een remedie tegen? Ik word er niet goed van…het gebeurt maar op 1 site, op andere sites bij dezelfde hostingprovider heb ik nergens last van.


RPG
Administrator
Posts: 326
Re: Shops worden niet meer weeergegeven na laatste update
on: April 22, 2014, 15:20

Hoi,


De fixes waren voornamelijk fixes voor 3.9 z-index in de admin menu waardoor je niks kon aanpassen.


Kan het zo zijn dat er momenteel geen items geimporteerd zijn waardoor er geen items getoond worden?


Robert


Fritsje
Member
Posts: 158
Re: Shops worden niet meer weeergegeven na laatste update
on: April 22, 2014, 15:37

Ja dat was het probleem: geen items in database, zie mijn -edit- hierboven. Ik snap niet waarom het telkens na een update weer aangepast moet worden (CHMOD 777).


RPG
Administrator
Posts: 326
Re: Shops worden niet meer weeergegeven na laatste update
on: April 22, 2014, 15:46

Klinkt als een rechten probleem. Ik weet niet precies hoe de update systeem werkt van wordpress.


Een workaround kan zijn om de plugin handmatig te updaten doormiddel van FTP.


Fritsje
Member
Posts: 158
Re: Shops worden niet meer weeergegeven na laatste update
on: April 22, 2014, 16:03

Ok, dankje.


Pages: [1]
WP Forum Server by ForumPress | LucidCrew
Version: 4 ; Page loaded in: 0.011 seconds.