Forum

Guest  

Welcome Guest, posting in this forum requires registration.

Pages: [1]
Topic: Product page layout voor mobile devices
Fritsje
Member
Posts: 158
Product page layout voor mobile devices
on: April 7, 2014, 08:34

Hee hallo,


Tijdje stil geweest hier, maar daar ben ik dan weer 🙂


Ik ben mijn sites aan het optimaliseren voor mobile devices (ja nu pas) en kom er achter dat de product page niet past op een standaard mobiel apparaat ('high end mobile device' zoals Google dat noemt).

Ongeacht de afmetingen die ik geef aan de "Winkel breedte": de 'call to action' knop en prijsbox vallen altijd buiten het scherm.


Het lijkt er op dat als ik de Winkel breedte verklein er een punt komt waarom er geen verandering van de layout meer optreeft, ik ben van 235 naar 20 gegaan en voorbij 200 lijkt er niets meer te gebeuren.


Mijn vraag is: hoe krijg ik de button en prijsbox naar links zodat deze in het scherm van een mobiel apparaat vallen? Of: hoe krijg ik een beetje een fatsoenlijke layout van de productpage die voor zowel een desktop als een mobiel apparaat normaal te bekijken is?


Alle hulp welkom!


-Frits


Dountill
Member
Posts: 18
Re: Product page layout voor mobile devices
on: April 10, 2014, 21:43

De CSS die gebruikt is werkt met vaste pixels. Voor een responsive systeem dien je te werken met @media screen and (max-width:xx)


Kijk voor een voorbeeld eens op mijn website die ik al wel responsive heb gemaakt. http://www.elektronicakorting.nl


Fritsje
Member
Posts: 158
Re: Product page layout voor mobile devices
on: April 11, 2014, 07:12

Ha Dountill bedankt voor je reactie.


Ik was al op je website geweest nav je andere bericht. Goeie lay-out, je hebt duidelijk kaas gegeten van grafische vormgeving, en ik duidelijk niet.


Ik kwam niet op een productpage als ik op een product klik, maar ga direct naar de merchant, dus kan niet bekijken hoe jij de productpage succesvol gebruikt.


Is het mogelijk dat je mij een code-snippet toeschuift waarmee ik de productpage aan kan passen?


-Frits


Dountill
Member
Posts: 18
Re: Product page layout voor mobile devices
on: April 13, 2014, 12:40

Ahh mijn excuses, verkeerd gelezen. Ik maak binnen mijn installatie geen gebruik van Productpages omdat ik deze API niet heb gekocht.


Fritsje
Member
Posts: 158
Re: Product page layout voor mobile devices
on: April 14, 2014, 07:34

Geen probleem.


Ik kan je zeggen dat de productpage de prijs dubbel en dwars waard is, mensen worden niet direct naar de merchant doorgelinkt maar gaan eerst naar een aparte pagina waarop meer info over het product en ook info over de webshop te vinden is, je kunt de call-to-action button anders noemen ("Ga naar de webshop") bijvoorbeeld en daardoor is het minder een 'ambush' voor de bezoeker, hij weet nu dat hij naar een webshop gaat en niet op jouw site blijft.


Een aanrader. Kijk eens hier:


http: //kandelaar-kopen.nl/kandelaar-van-georg-jensen-een-overzicht-van-georg-jensen-kandelaars/


Zonder productpage ga je meteen naar de webshop van de merchant, nu ga je eerst naar de productpagina waarop meer info te vinden is, als je het zelf prettig vindt dan vindt jouw bezoeker dat zeker.


Pages: [1]
WP Forum Server by ForumPress | LucidCrew
Version: 4 ; Page loaded in: 0.026 seconds.