Puntje is wel dat het buy now veld, qua breedte vast staat. Dat betekent bij mij, breedte 190px voor het product veld, dat ie boven het bedrag gaat staan. Op zich niet erg, omdat het zo wat afwisseling voor het oog geeft en voor de beleving dus goed is. Maar hoort niet. Als je de TwentyTwelve theme neemt, met de standaard sidebar dan kom je op 190px per veld uit om er 3 te laten zien. Is ook het netste. In deze situatie is de buy now veld dus te breed.
De plugin bied ook een optie om een eigen CSS te gebruiken. Dit geeft je veel meer vrijheid om de items precies te tonen zoals je zelf wilt. Er zijn mensen die de afbeelding of de omschrijving weghalen doormiddel van css omdat ze die niet willen tonen.
Mocht je geen eigen css willen maken kan je wel het volgende in je templates (twentytwelve) style.css plaatsen:
.buttons a, .buttons button {
width: 70px !important;
}
Dit zal de buy now knop kleiner maken.
@Robert: Meer dan 1 shop op een pagina/post zorgt er bij mij voor (in meerdere WP themes) dat de pagina blijft laden, non-stop. Dus wat Loek als 'flikkeren' omschrijft. Ik dacht eerst ook dat het flikkerde maar toen ik naar m'n pagina stats keek zag ik een enorme sprong in pageviews, ergo mijn conclusie: meer dan 1 shop op een pagina zorgt voor non-stop reload van de pagina.
Ik zal het dit weekend eens testen op een van mijn test sites. Mogelijk dat ik ergens iets stuk gemaakt heb waardoor het niet meer werkt. Ik weet dat er vroeger veel mensen waren met meerdere shops per pagina omdat ze dan zelf logo's erboven konden zetten.
Hoe kun je het beste de automatische update instellen?
Je kan alleen de tijd van de automatische updates instellen. Meeste feeds worden om 12 uur snachts geupdate. Dus beste kan je tijd ergens rond 1 uur of later doen.
En wat betekent de veld maten 460px en 1000px, die je kunt instellen?
Daarmee kan je het popup scherm van alle settings groter en breder maken mocht je een grotere resolutie hebben
|