Forum

Guest  

Welcome Guest, posting in this forum requires registration.

Pages: [1]
Topic: Verschillende bugs gevonden
erik
Member
Posts: 4
Verschillende bugs gevonden
on: December 27, 2016, 14:40

Hi Robert,


Mooie plugin heb je gebouwd, al heb ik een aantal bugs gevonden en dingen die je naar mijn mening zou moeten aanpassen.


1) De paginateller begint bij 0 te tellen in plaats van 1. Op elke website met zoekresultaten met meerdere pagina's (zoals Google) beginnen altijd op pagina 1 te tellen en niet op pagina 0. Zou je dit kunnen aanpassen?


2) De dropdown van het aantal producten per pagina zou standaard al op 10 producten per pagina moeten staan. De "lege" optie is gek. Dit zelfde geldt voor de sortering pull-down.


3) Als ik selecteer dat ik 10 producten per pagina wil en alle producten gesorteerd wil hebben met de prijs van hoog naar laag (of van laag naar hoog) en ik ga van pagina 1 naar pagina 2 dan blijf ik dezelfde 10 producten van de eerste pagina zien terwijl ik op pagina 2 sta. Ongeacht naar welke pagina je gaat, je blijft steeds de eerste 10 producten zien. Je query klopt zo te zien niet helemaal want hij laat niet de volgende 10 producten zien die voldoen aan de criteria. Je ziet altijd de eerste 10 producten.


4) De border om een artikel wordt aan de rechterkant niet getoond. Blijkbaar is de inhoud iets te groot.


Ik hoop dat je dit kunt aanpassen. Dit waren de puntjes die ik binnen een paar minuutjes gevonden heb. Als ik verder nog wat tegenkom zal ik het je laten weten.


Met vriendelijke groet,


Erik


RPG
Administrator
Posts: 326
Re: Verschillende bugs gevonden
on: December 27, 2016, 16:16

Quote from erik on December 27, 2016, 14:40

1) De paginateller begint bij 0 te tellen in plaats van 1. Op elke website met zoekresultaten met meerdere pagina's (zoals Google) beginnen altijd op pagina 1 te tellen en niet op pagina 0. Zou je dit kunnen aanpassen?



Voor de query's is dit makkelijker en maakt qua functionaliteit weinig verschil. dus zal dat niet snel aanpassen.



2) De dropdown van het aantal producten per pagina zou standaard al op 10 producten per pagina moeten staan. De "lege" optie is gek. Dit zelfde geldt voor de sortering pull-down.


Ik kan een makkelijke fix doen waardoor hij de pagina keuze automatisch invult (als jouw ingestelde pagina's in de winkel overeenkomt met 1 van de basis opties)



3) Als ik selecteer dat ik 10 producten per pagina wil en alle producten gesorteerd wil hebben met de prijs van hoog naar laag (of van laag naar hoog) en ik ga van pagina 1 naar pagina 2 dan blijf ik dezelfde 10 producten van de eerste pagina zien terwijl ik op pagina 2 sta. Ongeacht naar welke pagina je gaat, je blijft steeds de eerste 10 producten zien. Je query klopt zo te zien niet helemaal want hij laat niet de volgende 10 producten zien die voldoen aan de criteria. Je ziet altijd de eerste 10 producten.


Bij mij werkt dat wel correct, zou je hier een url met voorbeeld van kunnen geven?



4) De border om een artikel wordt aan de rechterkant niet getoond. Blijkbaar is de inhoud iets te groot.


Zelfde voor dit, zou je hier ook een url met voorbeeld van kunnen geven?




erik
Member
Posts: 4
Re: Verschillende bugs gevonden
on: December 27, 2016, 16:37

Quote from admin on December 27, 2016, 16:16


Quote from erik on December 27, 2016, 14:40

1) De paginateller begint bij 0 te tellen in plaats van 1. Op elke website met zoekresultaten met meerdere pagina's (zoals Google) beginnen altijd op pagina 1 te tellen en niet op pagina 0. Zou je dit kunnen aanpassen?



Voor de query's is dit makkelijker en maakt qua functionaliteit weinig verschil. dus zal dat niet snel aanpassen.



2) De dropdown van het aantal producten per pagina zou standaard al op 10 producten per pagina moeten staan. De "lege" optie is gek. Dit zelfde geldt voor de sortering pull-down.


Ik kan een makkelijke fix doen waardoor hij de pagina keuze automatisch invult (als jouw ingestelde pagina's in de winkel overeenkomt met 1 van de basis opties)



3) Als ik selecteer dat ik 10 producten per pagina wil en alle producten gesorteerd wil hebben met de prijs van hoog naar laag (of van laag naar hoog) en ik ga van pagina 1 naar pagina 2 dan blijf ik dezelfde 10 producten van de eerste pagina zien terwijl ik op pagina 2 sta. Ongeacht naar welke pagina je gaat, je blijft steeds de eerste 10 producten zien. Je query klopt zo te zien niet helemaal want hij laat niet de volgende 10 producten zien die voldoen aan de criteria. Je ziet altijd de eerste 10 producten.


Bij mij werkt dat wel correct, zou je hier een url met voorbeeld van kunnen geven?



4) De border om een artikel wordt aan de rechterkant niet getoond. Blijkbaar is de inhoud iets te groot.


Zelfde voor dit, zou je hier ook een url met voorbeeld van kunnen geven?



Hi Robert,


Punt 1: lijkt me makkelijk op te lossen, ook al is het voor de query inderdaad makkelijker omdat die met een 0 begint. Maar als je gewoon bij de weergave van de paginanummers +1 doet en bij het klikken op het paginanummer -1 doet is het opgelost. Maar goed, het is jouw programma.


Punt 2: Prima


Punt 3: werkt nu blijkbaar weer normaal, weet niet waarom die in het begin de producten niet update.


Punt 4: Zie bijgaande screendump. De foto en beschrijving lijkt over de rechterborder te vallen. Ook zie je dat de achtergrond van de productnaam niet helemaal doorloopt tot aan de rechterborder.




groeten,


Erik



RPG
Administrator
Posts: 326
Re: Verschillende bugs gevonden
on: December 28, 2016, 17:08

Punt 2 zal bij volgende update van de plugin erin zitten.


voor punt 4 zal ik de link naar de pagina met producten nodig hebben om te zien wat het veroorzaakt. Het kan zijn dat iets in je template de css overschrijft of dat er iets anders verkeerd gaat.


erik
Member
Posts: 4
Re: Verschillende bugs gevonden
on: December 28, 2016, 18:33

Hi Robert,


Ik kan je geen link geven naar de pagina omdat de website nog niet live is.

Ik zag wel een topic van iemand anders die hetzelfde probleem had:


http://wpaffiliatefeed.com/forums/?vasthtmlaction=viewtopic&t=106.0


Ik heb nu alle achtergronden en borders wit gemaakt, dus zie je het niet meer.


groeten,


Erik


Pages: [1]
WP Forum Server by ForumPress | LucidCrew
Version: 4 ; Page loaded in: 0.058 seconds.