Forum

Guest  

Welcome Guest, posting in this forum requires registration.

Pages: [1]
Topic: Koop knop aanpassen
Desiree
Member
Posts: 4
Koop knop aanpassen
on: October 3, 2016, 21:10

Ik heb eindelijk de zoekfunctie aan de praat gekregen, heel blij mee 🙂

Maar wie o wie zou mij verder kunnen helpen?


Ik loop namelijk tegen het volgende probleem aan.


Bij alle winkels die ik met de plugin gemaakt heb staat er "bekijk bij …(naam van winkel)" op de koop-knop. Dus bij elke winkel staat er een andere tekst op de button, en is het voor de bezoeker duidelijk waar het product verkocht wordt.


Dit krijg ik echter bij de zoekresultaten en op de productpagina niet voor elkaar.

Omdat bij zoekinstellingen maar één winkel geselecteerd kan worden betekent dat automatisch dat er op alle knoppen in de zoekresultaten "bekijk bij …" (Omdat je de instellingen van die winkel gebruikt), terwijl een product misschien wel uit een andere feed en dus ook bij een andere winkel vandaan komt.


Dus heb ik voor de zoekinstellingen een winkel "allefeeds" gemaakt en de productpagina aangezet, maar dan loop ik tegen zelfde probleem aan.


Is het mogelijk om de css van de koop-knop uit de winkel te gebruiken in de zoekresultaten en/of op de product pagina?


Hulp is zeer welkom 🙂


RPG
Administrator
Posts: 326
Re: Koop knop aanpassen
on: October 19, 2016, 12:44

Hoi,


Met alleen CSS kan je niet instellen dat de knop per item dat getoond wordt anders is (ik neem aan dat je wilt tonen welke winkel het vandaan komt in de zoekresultaten)


Er is een addon die een logo kan tonen per feed zoals aangevraagd was in dit topic:

http://wpaffiliatefeed.com/forums/?vasthtmlaction=viewtopic&t=72.0


Addon:

http://shop.wpaffiliatefeed.com/index.php?main_page=product_info&cPath=2&products_id=18&zenid=71sdamm465oe2aqnifdts8bvm3


Ik moet nakijken of dat ook al werkt in de search resultaten (volgens mij wel) anders kan ik het daar ook in toevoegen.


Robert


Desiree
Member
Posts: 4
Re: Koop knop aanpassen
on: October 27, 2016, 09:25

Ik zal er eens naar kijken.

Is er toevallig ergens een site die de logo addon gebruikt dat jij toevallig weet? Ik zou graag eens spieken hoe dat er uit ziet.


Hoe dan ook bedankt voor je reactie!


RPG
Administrator
Posts: 326
Re: Koop knop aanpassen
on: November 2, 2016, 11:46


dit is hoe het er uit ziet bijv. (de logo's boven de tekst)


En dit is hoe de admin eruit ziet:


Desiree
Member
Posts: 4
Re: Koop knop aanpassen
on: November 7, 2016, 11:47

Dat ziet er mooi uit 🙂 Daar kan ik wel wat mee.


Bedankt voor je reactie!


Fritsje
Member
Posts: 158
Re: Koop knop aanpassen
on: November 17, 2016, 19:45

Ik zou je die providerlogo addon zeker aanraden. Gewoon even wat tijd steken in het maken van de logo's op een ondergrond met de afmeting van je items, plaatjes uploaden en koppelen maar.

Ziet er goed uit hoor, zeker als je de logo's qua stijl laat passen in het ontwerp van je site.


Pages: [1]
WP Forum Server by ForumPress | LucidCrew
Version: 4 ; Page loaded in: 0.04 seconds.