Forum

Guest  

Welcome Guest, posting in this forum requires registration.

Pages: [1]
Topic: Zoeken en Gevonden worden
Desiree
Member
Posts: 4
Zoeken en Gevonden worden
on: July 7, 2016, 20:47

Ik werk sinds een tijdje met deze plugin en ik moet zeggen dat ik het erg makkelijk vind werken allemaal plus de vriendelijke prijs van de add-ons, helemaal leuk.


Alleen heb ik toch echt een aantal brandende vragen waar ik zelf niet uit kom.

Ik zou namelijk heel graag een zoek functie willen die ook binnen de producten zoekt.

Dus wanneer je bv. op "tafel" zoekt, ook alle tafel`s uit alle feed`s naar boven komen.

Ik heb de stappen uit http://wpaffiliatefeed.com/634/frequently-asked-questions/create-search-results-page/ gevolgd, maar daar mee krijg ik geen resultaat. Daarnaast heb ik diverse WordPress Plugins geprobeerd maar die doen ook niet wat ik wil.

Wie heeft er voor mij de oplossing of zou mij uit kunnen leggen hoe ik op een andere manier de zoekfunctie kan optimaliseren?


Daarnaast valt het mij op dat er via Google regelmatig producten in een feed gevonden op bijvoorbeeld een bepaald merk of productomschrijving. Laatst bv. op de term "pasvorm hale bob valt groot" die term pikt Google dus duidelijk op uit een van de feed`s. Maar als je dan de pagina bezoekt die door Google gevonden wordt, sta je aan het begin van de winkel. Het resultaat van de zoekopdracht staat dus niet op de pagina waar je op terecht komt maar ergens tussen de producten in de store. Met het gevolg dat mensen weg klikken omdat ze niet vinden wat ze wel dachten gevonden te hebben. Wat kan ik doen om er voor te zorgen dat het gevonden product ook daadwerkelijk naar boven komt?


Hulp is zeer welkom!


RPG
Administrator
Posts: 326
Re: Zoeken en Gevonden worden
on: July 9, 2016, 08:01

Heb je de stappen uit de faq voor de adsense search gevolgd? Wat was de uitkomst en wat gebeurde er als je naar producten zocht? Heb je een link met een voorbeeld zodat ik kan zien wat er gebeurt


99 procent van de tijd is er een probleem in de template zelf waardoor het niet werkt


In het geval van de google resultaten. Staat je sortering van de winkel op rand()? dan toont hij namelijk random producten op een pagina en zal dat altijd wijzigen.


En gaat de google resultaten altijd naar de eerste pagina van de producten of gaat het naar de daadwerkelijke pagina nummer waar het product staat?


Pages: [1]
WP Forum Server by ForumPress | LucidCrew
Version: 4 ; Page loaded in: 0.038 seconds.