Forum

Guest  

Welcome Guest, posting in this forum requires registration.

Pages: [1]
Topic: Server errors - Wat kan ik doen?
Fritsje
Member
Server errors - Wat kan ik doen?
on: April 28, 2016, 08:10

Hallo daar,

Sinds een aantal dagen heb ik wat performance issues met één van mijn sites. Ik heb zelf niets veranderd (geen nieuwe plugins, theme's, settings, etc) dus heb mijn hosting provider gevraagd wat er loos kan zijn.

Zij gaven aan dat ik 2 plugins heb draaien die een hoge CPU load geven, en ook lieten ze mij onderstaande weten:

Another thing is I see a number of errors on the server triggered by 'tradetracker-store' plugin.

Apr 27 09:55:28 myserver.com ool www: PHP Warning: file_get_contents(http://wpaffiliatefeed.com/tradetracker-store/sites.xml): failed to open stream: no suitable wrapper could be found in /var/www/mijnsite.nl/wp-content/plugins/tradetracker-store/menu/menu.php on line 262

Apr 27 09:55:28 myserver.com ool www: PHP Warning: file_get_contents(): http:// wrapper is disabled in the server configuration by allow_url_fopen=0 in /var/www/mijnsite.nl/wp-content/plugins/tradetracker-store/menu/menu.php on line 288

Apr 27 18:19:06 myserver.com ool www: PHP Warning: mysql_real_escape_string(): Access denied for user 'www-data'@'localhost' (using password: NO) in /var/www/mijnsite.nl/wp-content/plugins/tradetracker-store/cache/759.php on line 343

Apr 27 18:19:06 myserver.com ool www: PHP Warning: mysql_real_escape_string(): A link to the server could not be established in /var/www/mijnsite.nl/wp-content/plugins/tradetracker-store/cache/759.php on line 343

It is best to delete this plugin as it is dependent on url_fopen which has been disabled on our servers for security reasons.

Deleten van de TT-store plugin ga ik natuurlijk niet doen: na mijn recente nachtmerrie met Woocommerce denk ik er niet meer over.

Maar toch hoop ik dat de errors kunnen worden verholpen. Mijn vraag is: wat kan ik doen om dit op te lossen?

RPG
Administrator
Re: Server errors - Wat kan ik doen?
on: April 28, 2016, 09:05

De eerste 2 errors zijn omdat de plugin de sites binnen probeert te halen die op de lijst staan van mensen die ook de plugin gebruiken (die getoond wordt aan rechter kant van de TTstore admin menu) het is dus geen enkel probleem dat die niet werkt.

Ik heb de productpage addon aangepast zodat die andere 2 errors over mysql weg zijn.

Fritsje
Member
Re: Server errors - Wat kan ik doen?
on: April 28, 2016, 09:29

Dank, ik zal het na de update even terugkoppelen aan de hoster.

Dan nu maar op zoek naar de oplossingen van echte problemen…

Pages: [1]
WP Forum Server by ForumPress | LucidCrew
Version: 4 ; Page loaded in: 0.012 seconds.