Forum

Guest  

Welcome Guest, posting in this forum requires registration.

Pages: [1]
Topic: Versie 4.6 - Oude records worden niet gedumpt
nanaz
Member
Posts: 4
Versie 4.6 - Oude records worden niet gedumpt
on: February 17, 2015, 08:44

Ik ben een zeer tevreden gebruiker van tradetrackerstore en de nieuwe functionaliteit van 4.6 ziet er goed uit. Het probleem is dat sinds de upgrade naar 4.6 de oude records niet meer worden verwijderd uit de database tijdens de automatische update. Aangezien deze specifieke site zo'n 40.000 records heeft, groeit de database dus binnen een paar dagen uit zijn voegen (geconstateerd in PhpMyadmin) en wordt de site traag.


Ik heb tradetrackerstore op 4 sites draaien en bij alle 4 gebeurt hetzelfde: de oude records worden niet gedumpt. Zijn er meer gebruikers met dit probleem?


Ik denk erover om de plugin te verwijderen en opnieuw te installeren, maar ben er huiverig voor omdat ik bang ben mijn shops- en feedinstellingen kwijt te raken. Is er een manier om deze te exporteren?


Alvast bedankt voor je reactie!


RPG
Administrator
Posts: 326
Re: Versie 4.6 - Oude records worden niet gedumpt
on: February 17, 2015, 08:47

Hoi,


Als je een handmatige import doet (update nu in de gele balk) haalt hij ze dan wel leeg?


En heb je ook bij een feed ingesteld staan dat hij niet automatisch geïmporteerd moet worden?


Robert


nanaz
Member
Posts: 4
Re: Versie 4.6 - Oude records worden niet gedumpt
on: February 17, 2015, 09:03

Hoi Robert,


Dank je voor je snelle reactie!


Alle feeds worden automatisch geimporteerd (overal staat 'ja' achter). Ik heb hier niets aan zitten rommelen na de update naar 4.6. Wat betreft handmatig ophalen: ook als ik zelf de feeds ophaal vanaf de adminpage van ttstore worden oude records niet verwijderd. Ik weet niet precies wat je bedoelt met gele balk? De progressiebalk van de feed? Die is bij mij groen/blauw.


RPG
Administrator
Posts: 326
Re: Versie 4.6 - Oude records worden niet gedumpt
on: February 17, 2015, 09:45

Hoi,


Zou jij mij een tijdelijk admin wachtwoord kunnen emailen op info@wpaffiliatefeed.com zodat ik kan zien wat er fout gaat?


Bij een handmatige update doet hij namelijk altijd een truncate waardoor de database altijd leeggehaald wordt normaliter.


Robert


Pages: [1]
WP Forum Server by ForumPress | LucidCrew
Version: 4 ; Page loaded in: 0.012 seconds.