Forum

Guest  

Welcome Guest, posting in this forum requires registration.

Pages: [1]
Topic: Css link
peter.kegels
Member
Posts: 2
Css link
on: April 6, 2014, 05:12

Ik probeerde een eigen css samen te stellen en moet in het adminpanel van TT-Store een url ingeven.

Heb ik gedaan. Maar zie geen wijzigingen.

Foutmelding bij pagina inspectie (Chrome) is dit:


Failed to load resource: net::ERR_NAME_NOT_RESOLVED http://gscgambiacom/wp-content/themes/tourpackage-v1-02/stylesheet/tradetracker.css?ver=3.8.1

event.returnValue is deprecated. Please use the standard event.preventDefault() instead.

Failed to load resource: the server responded with a status of 404 (Not Found)


Hij blijkt dus het bestand niet te vinden.

Wat doe ik hier fout?

Mvg

Peter Kegels


peter.kegels
Member
Posts: 2
Re: Css link
on: April 6, 2014, 05:30

Problem solved.


Ilya
Member
Posts: 7
Re: Css link
on: September 24, 2014, 09:19

Waar lag het probleem precies?


Begrijp ik het goed dat de eigen css (bij 'Volledige url naar het CSS bestand') de css van de template volledig overschrijft? Ik doel hiermee op dat de oorspronkelijke css in de plugin map totaal wordt overgeslagen zodra je een custom css aanroept?


RPG
Administrator
Posts: 326
Re: Css link
on: September 24, 2014, 12:16

Quote from Ilya on September 24, 2014, 09:19

Waar lag het probleem precies?


Begrijp ik het goed dat de eigen css (bij 'Volledige url naar het CSS bestand') de css van de template volledig overschrijft? Ik doel hiermee op dat de oorspronkelijke css in de plugin map totaal wordt overgeslagen zodra je een custom css aanroept?



Volgens mij was de link incorrect.


Als je een eigen css gebruikt haalt hij inderdaad alle styling van de plugin weg. De plug werkt niet met een eigen css maar doet alles met inline css dus het heeft veel voordelen om een eigen css te maken. Als je kleine aanpassingen wil doen raad ik dat aan om die in je template zelf te doen.


Ilya
Member
Posts: 7
Re: Css link
on: September 24, 2014, 12:53

Ah goed om te weten.


Dan kopieer ik eerst de store css naar een nieuwe locatie, en ga ik maar eens rommelen.


Wil de layout eigenlijk obv 3 kolommen (per product). Links de afbeelding, midden de content en titel, en rechts het logo van het reisbureau, met daaronder in die 3e kolom ook de vanaf prijs en de knop.


Tricky om in te bouwen?


RPG
Administrator
Posts: 326
Re: Css link
on: September 24, 2014, 13:15

Quote from Ilya on September 24, 2014, 12:53

Ah goed om te weten.


Dan kopieer ik eerst de store css naar een nieuwe locatie, en ga ik maar eens rommelen.


Wil de layout eigenlijk obv 3 kolommen (per product). Links de afbeelding, midden de content en titel, en rechts het logo van het reisbureau, met daaronder in die 3e kolom ook de vanaf prijs en de knop.


Tricky om in te bouwen?


Als je een product minder breed maakt komen er vanzelf 3 naast elkaar. Hij kijkt naar maximale breedte van product + margin en naar hoe groot de div van je post is. En probeert ze er dan zoveel mogelijk in te passen.


Logo van reisbureau is wat lastiger als die niet bij de feed meegeleverd wordt. Je kan wel de provider logo add on nemen maar dan kan je alleen een logo per feed instellen. Er zijn ook php hooks die je kan gebruiken om extra data toe te voegen maar dan moet je veel kennis van php hebben om dat te kunnen bouwen


Ilya
Member
Posts: 7
Re: Css link
on: September 24, 2014, 13:27

Ah ok. Hoopte dat ook dit met die premium add-on mogelijk was. Ik begrijp je input misschien niet helemaal: "Je kan wel de provider logo add on nemen maar dan kan je alleen een logo per feed instellen".


Zodra ik bij het product een logo kan tonen is het best. Ergens zou dit dus prima per feed in te stellen zijn (want 1 feed is van 1 reisorganisatie). Ik heb alle logo's hier al liggen. Denk je dat het makkelijk in het script te bouwen is? Voldoet de premium logo add-on hier wel dan?


Pages: [1]
WP Forum Server by ForumPress | LucidCrew
Version: 4 ; Page loaded in: 0.054 seconds.