Forum

Guest  

Welcome Guest, posting in this forum requires registration.

Pages: [1]
Topic: Horizontale afbeelding valt er buiten
sjoerd
Member
Posts: 18
Horizontale afbeelding valt er buiten
on: January 10, 2014, 21:21

Een verticale afbeelding van een product wordt goed getoond, precies binnen de lijntjes zeg maar. Nu heeft één webshop de afbeeldingen horizontaal. Deze worden linksboven in de product tabel getoond en valt aan de rechterkant een groot gedeelte van de afbeelding weg. De vraag komt er dus eigenlijk op neer of het mogelijk is om een "width" in te stellen voor de productafbeelding. Zo ja? Welke css code moet ik hiervoor op welke regel invoegen?


sjoerd
Member
Posts: 18
Re: Horizontale afbeelding valt er buiten
on: January 10, 2014, 21:27

Nog een tweede vraagje, ze zijn nu links bovenin uitgelijnd. Zou het ook mogelijk zijn om de productafbeelding links onderin uit te lijnen?


RPG
Administrator
Posts: 326
Re: Horizontale afbeelding valt er buiten
on: January 10, 2014, 21:42

Quote from sjoerd on January 10, 2014, 21:21

Een verticale afbeelding van een product wordt goed getoond, precies binnen de lijntjes zeg maar. Nu heeft één webshop de afbeeldingen horizontaal. Deze worden linksboven in de product tabel getoond en valt aan de rechterkant een groot gedeelte van de afbeelding weg. De vraag komt er dus eigenlijk op neer of het mogelijk is om een "width" in te stellen voor de productafbeelding. Zo ja? Welke css code moet ik hiervoor op welke regel invoegen?


met de volgende css zou je de afbeelding moeten kunnen aanpassen:


.store-image img {

width: 100px !important;
}

Dat kan je gewoon in je template's css toevoegen. Al zou de image normaal nooit breder dan de huidige breedte van een item kunnen zijn. Behalve als je template zelf de breedte overschrijft.


sjoerd
Member
Posts: 18
Re: Horizontale afbeelding valt er buiten
on: January 11, 2014, 14:53

Het werkt perfect! Bedankt!


Heb met dit in gedachte ook geprobeerd om de verticale uitlijning naar bottom te verzetten, maar dit werkt niet via de css tot nu toe. Dus ik neem aan dat dat met css helemaal niet mogelijk is?


RPG
Administrator
Posts: 326
Re: Horizontale afbeelding valt er buiten
on: January 11, 2014, 19:54

Quote from sjoerd on January 11, 2014, 14:53

Het werkt perfect! Bedankt!


Heb met dit in gedachte ook geprobeerd om de verticale uitlijning naar bottom te verzetten, maar dit werkt niet via de css tot nu toe. Dus ik neem aan dat dat met css helemaal niet mogelijk is?


Zullen misschien css hacks voor zijn. Maar volgens mij niet met standaard css dingen mogelijk


Pages: [1]
WP Forum Server by ForumPress | LucidCrew
Version: 4 ; Page loaded in: 0.012 seconds.