Forum

Guest  

Welcome Guest, posting in this forum requires registration.

Pages: [1]
Topic: Gezocht: Designer met tradetrackerstore ervaring
sjoerd
Member
Gezocht: Designer met tradetrackerstore ervaring
on: December 5, 2013, 12:49

Voor mijn websites wil ik af van de standaard layout en een op maat gemaakte layout hebben. Ik ben echter klaar met het zelf knutselen, zonder verstand van zaken. Daarom ben ik op zoek naar iemand met ervaring of iemand die een goede layout heeft liggen welke ik kan gebruiken. Enkel dus reageren als je reeds eerder met deze plugin hebt gewerkt en alle functionaliteiten goed kunt toepassen in een layout. Afhankelijk van de complexiteit kunnen we een vergoeding afspreken. Contact opnemen met sjoerdstartpagina (apenstaart) gmail.com met voorbeelden en welke tarieven je hanteert.

Fritsje
Member
Re: Gezocht: Designer met tradetrackerstore ervaring
on: December 14, 2013, 10:10

Sjoerd,

Kan je met ons delen of je inmiddels contact hebt met iemand die handig is met layouts etc.?

Ik zou graag mijn productpagina aanpassen en heb (net als jij) geen verstand van CSS etc.

sjoerd
Member
on: December 17, 2013, 14:51

Heb zowel via dit forum als via Sitedeals helaas geen goede designer gevonden. Op sitedeals wel reacties, maar enkel zonder ervaring met Tradetracker store. Ik wil graag iemand hebben die mij direct kan uitleggen wat wel en niet mogelijk is met deze feed, ipv dat deze zich eerst nog moet gaan stuntelen met de plugin, dat kan ik zelf ook wel 😉

RPG
Administrator
on: December 17, 2013, 15:00

Ik ben zelf geen designer (zoals duidelijk zichtbaar is in de layout van de plugin) maar kan altijd helpen met technische vragen.

Fritsje
Member
on: December 18, 2013, 10:58

Als ik een custom CSS sheet wil gebruiken in de productpage, dan moet ik de CSS-optie in de plugin aanzetten, wat betekent dat ook de layout van de items op de normale pagina's een CSS-sheet vereist, en die wil ik laten zoals ze is.

Dat hoeft niet persee. Je kan ook gewoon de css in je style sheet van je template plaatsen.

Als je zeker wilt zijn dat het de standaard css overschrijft gebruik je !important

Bijv:

.store-logo {

width: 50px !important;
}

Dit zal de width overschrijven naar 50 px ook al staat er ergens anders dat het 100 moet zijn.

Ik zou ook graag het store-logo groter op de productpage hebben, dit lijkt me een mooie toevoeging (gemiste kans?) voor de 'provider logo' add-on trouwens. Ik zal het in m'n puntenlijstje stoppen.

Ik zal binnenkort eens kijken of ik dat kan toevoegen aan de productpage. Op zich zou dat niet heel lastig moeten zijn.

Pages: [1]
WP Forum Server by ForumPress | LucidCrew
Version: 4 ; Page loaded in: 0.014 seconds.