Forum

Guest  

Welcome Guest, posting in this forum requires registration.

Pages: [1]
Topic: Bol_koken_tafelen werkt, Bol_wonen niet
Fritsje
Member
Posts: 158
Bol_koken_tafelen werkt, Bol_wonen niet
on: March 26, 2018, 11:05

Hoi,rnrnEen poosje geleden alweer merkte ik dat ik op dezelfde site product-feed_cooking-dining-houseware.xml.gz wel kan importeren maar product-feed_home-furnishing.xml.gz niet.rnRecent was er een plugin update (als ik het me goed herinner) en ik dacht: eens even zien of dit probleem is opgelost, maar helaas niet.rnAls ik de test-knop indruk naast de feeds krijg ik bij cooking-dining-houseware (XML Name = bol_koken_tafelen) het volgende resultaat:rn


XMLname: Bol.com koken tafelenrnServer message: Verbose information:rnrn* Trying 185.14.169.112…rn* TCP_NODELAY setrn* Connected to http://ftp.bol.com (185.14.169.112) port 21 (#0)rn< 220 Welcome to the new http://ftp.bol.com FTP service.rn> USER bol_pricecomparern< 331 Please specify the password.rn> PASS EDIT< 230 Login successful.rn> PWDrn< 257 "/"rn* Entry path is '/'rn> EPSV


rnetc.rnrnBij home-furnishing (XML name = bol_Wonen) krijg ik bij de test het volgende resultaat:rn


XMLname: Bol new home furnrnPossible error:rnrnrnShowing first 10.000 characters from the feed:rnrnrnBack


rnDe feed lijkt leeg of niet gelezen te worden. Dit is op dezelfde site als ik de andere feed succesvol kan inladen/testen, dus het lijkt me niet te liggen aan de verbinding (whitelisten IP etc.)rnrnIk heb voor home-furnishing alle andere mogelijke Bol.com benamingen (XML providers) geprobeerd (ik dacht: misschien heb ik mazzel) maar ze geven allen hetzelfde resultaat bij de test, wat me doet vermoeden dat het aan de instellingen van de XML provider 'bol_Wonen' ligt.rnrnAls ik de bewust wonen-feed van de FTP pluk dan lijkt er niets mis mee (bevat gegevens).rnrnIk hoor graag hoe ik kan helpen dit probleem op te lossen.rnrn-edit-rnIk weet niet waarom er telkens "rnrn" of een variant komt te staan waar ik een <enter> gebruik: ik heb meerdere malen ge-edit om het weg te halen maar het komt telkens terug.


RPG
Administrator
Posts: 326
Re: Bol_koken_tafelen werkt, Bol_wonen niet
on: March 26, 2018, 15:42

Hoi,rnrnAls je de feed ergens kunt uploaden en mij de link kan sturen dan kan ik kijken waardom die niet importeert. rnrnRobert


Fritsje
Member
Posts: 158
Re: Bol_koken_tafelen werkt, Bol_wonen niet
on: March 27, 2018, 10:38

You've got mail! 🙂


Pages: [1]
WP Forum Server by ForumPress | LucidCrew
Version: 4 ; Page loaded in: 0.034 seconds.