Forum

Guest  

Welcome Guest, posting in this forum requires registration.

Pages: [1]
Topic: Preset zoekcriteria bij shop tbv item selection
Fritsje
Member
Posts: 158
Preset zoekcriteria bij shop tbv item selection
on: December 16, 2016, 12:05

Wat ik handig zou vinden is de mogelijkheid om bij het aanmaken van een shop bepaalde criteria op te kunnen nemen die bepaalde items uitsluiten bij het zoeken naar items voor die shop.


Voorbeeld:

Ik maak een shop aan voor Nike schoenen. Dan zou ik graag preset zoekcriteria instellen, als volgt:


+Nike +Schoen -slippers -sandalen


Met als resultaat, als ik de items ga selecteren voor deze shop, dat standaard alle items die aan bovengenoemde zoekcriteria al zijn ingesteld. Wellicht in het item selection scherm weergegeven met een vinkboxje erbij zodat je het ook kunt uitschakelen als je zoekt.


Hoe ik het nu doe: mijn browser onthoudt de gegevens die ik invul in de search box, en als ik een import draai en alle ~150 shops (ja…) handmatig opnieuw moet bevolken met producten omdat een groot deel uit de feeds is gegaan, dan gebruik ik mijn geheugen en dat van mijn PC om de juiste search query te doen in het item selection screen, dus in dit geval weet ik: +Nike +schoen -slippers -sandalen, maar dat kan ik niet altijd voor alle shops onthouden en daardoor ben ik veel tijd kwijt met het selecteren van producten.


Natuurlijk is het belangrijk om 'dunne' feeds in te laden, maar merchants zijn slordig, en door hun uitgebreide product beschrijvingen matchen heel veel producten die ik helemaal niet wil tonen.

Een beetje hulp door het vooraf invullen van bepaalde zoekcriteria zal een stuk helpen, denk ik.


Pages: [1]
WP Forum Server by ForumPress | LucidCrew
Version: 4 ; Page loaded in: 0.008 seconds.