Forum

Guest  

Welcome Guest, posting in this forum requires registration.

Pages: [1]
Topic: Zanox feeds werken niet meer
Fritsje
Member
Posts: 158
Zanox feeds werken niet meer
on: May 8, 2016, 14:09

Behalve de Bol.com-feeds lijken nu ook Zanox-feeds een probleem te hebben. Bij de automatische import krijg ik voor alle Zanox-feeds de volgende melding:


Error: Document is empty


Dit zijn feeds die al maanden gewoon konden worden geimporteerd.

Bij een test in de plugin krijg ik ook niet de eerste 10.000 karakters maar na een poosje een 404-error.


Ik heb de feeds opnieuw aangemaakt in de Zanox toolkit, ze zien er dan net iets anders uit dan de originele feeds, en ik verwacht dat dit dan ook de oorzaak van het probleem is.

De nieuwe feeds werken echter ook niet met de test, en wel in een browser uiteraard (download xml-file is wat er gebeurt).

Ik heb overigens XML en XML-tree geprobeerd als format, XML-tree is wat voorheen werkte in de plugin.


Niemand anders hier problemen mee?


RPG
Administrator
Posts: 326
Re: Zanox feeds werken niet meer
on: May 8, 2016, 16:21

Ik ben op vakantie tot de 18e maar kan er daarna naar kijken.


Ik heb daarvoor wel de links naar de feeds nodig om te testen wat er fout gaat.


Robert


Fritsje
Member
Posts: 158
Re: Zanox feeds werken niet meer
on: May 8, 2016, 18:34

Goed om te lezen dat je op vakantie bent, ontspanning is goed voor een mens 🙂


Voorbeeld van een Zanox-feed die bij mij werkte tot voor kort maar nu niet meer:


http://df.zanox.com/download/stream-2000398-1848588.xml?dfid=2000398&asid=1848588&m=xml_tree&itid=3158&token=2A15BFA4BFE9560A18D125A463E98E54B6F876749AEA9B1CFA7A86345E16EF3863BC19


RPG
Administrator
Posts: 326
Re: Zanox feeds werken niet meer
on: May 21, 2016, 08:46

Hoi,


Ik heb de feed getest en ik kreeg "Database gevuld met 12181 nieuwe items"


Het ziet er naar uit dat hij (weer) werkt. Krijg jij nog steeds foutmeldingen bij die feed?


Robert


Fritsje
Member
Posts: 158
Re: Zanox feeds werken niet meer
on: May 21, 2016, 13:28

Ha bedankt.

Ja ik krijg nog steeds niets bij een test – gewoon wit scherm na een aantal seconden, zowel bij Zanox als Bol (Bol even gemaild of ze mij nog op de whitelist hebben staan).


Als het bij jou wel werkt dan vermoed ik dat het (weer eens) aan mijn server ligt. Ik heb even geswitched tussen Curl/Fwrite en Curl, maar in beide gevallen geeft de Test-link een wit scherm (na ongeveer 30 seconden).


En het werkte zo fijn de laatste tijd…


RPG
Administrator
Posts: 326
Re: Zanox feeds werken niet meer
on: May 21, 2016, 13:32

Ja beide kan ik met de test optie binnen halen (ik werk zelf voornamelijk met fopen inplaats van met curl omdat fopen veel stabieler is en niet snel tegen een timeout/geheugen probleem aanloopt omdat fopen het in delen binnen kan halen)


Fritsje
Member
Posts: 158
Re: Zanox feeds werken niet meer
on: May 22, 2016, 10:53

Ja ik zou graag fopen gebruiken, maar mijn host staat dat niet toe in verband met 'onveilig'. Wat ze nu hebben gedaan wat ervoor zorgt dat ik wel Tradetracker feeds maar geen Zanox feeds en Bol feeds kan binnenhalen is me een raadsel, want je zou zeggen: als het voor Tradetracker werkt dan werkt het voor de rest ook. Maar niet dus.

Zucht.


Pages: [1]
WP Forum Server by ForumPress | LucidCrew
Version: 4 ; Page loaded in: 0.014 seconds.