Forum

Guest  

Welcome Guest, posting in this forum requires registration.

Pages: [1]
Topic: Dagelijkse update negeert de meeste feeds - meestal...
Fritsje
Member
Posts: 158
Dagelijkse update negeert de meeste feeds - meestal...
on: May 11, 2015, 08:35

Sinds een aantal weken lijkt het erop alsof de dagelijkse automatische update de meeste van mijn feeds negeert.


De situatie:

Ik heb al mijn feeds staan op Auto update = JA

De automatische update vindt plaatst op 4:04 uur


Ongeveer 5 van de 7 dagen per week zie ik dat er 32.000 items zijn geimporteerd. Er zijn geen foutmeldingen. Op de andere 2 dagen zijn dit 49.000 items.

Als het er 32.000 zijn en ik doe een handmatige update een aantal uren na de automatische update dan zijn het 49.000 geimporteerde items.


Als er 32.000 items zijn geimporeerd dan zie ik aan de feeds in het scherm voor shop-setup dat slechts 1 feed (de grootste) is geimporteerd, er zijn verder geen andere feeds of items beschikbaar.


Als er 49.000 items zijn geimporteerd (automatisch of handmatig) dan zijn alle feeds en producten beschikbaar in shop- en itemselectie.


Het vreemde is dus dat het niet bij elke automatische update verkeerd gaat, en het vreemde is ook dat als het verkeerd gaat er geen foutmelding is (ook niet per e-mail). Nog vreemder is het dat de fout nooit optreedt als ik een handmatige import doe.


Zou dit probleem iets te maken kunnen hebben met de functie die me toestaat per feed de auto-update in of uit te schakelen? (Deze is voor alle feeds ingeschakeld).

Hoe kan ik checken wat er misgaat?


Fritsje
Member
Posts: 158
Re: Dagelijkse update negeert de meeste feeds - meestal...
on: June 1, 2015, 18:14

Ben ik echt de enige met dit vreemde probleem?

Het gebeurt nu ongeveer 4 dagen per week: geen foutmeldingen maar alleen de grootste feed wordt ingeladen. Na handmatige update wordt alles zonder problemen ingeladen. Zeer vreemd.


RPG
Administrator
Posts: 326
Re: Dagelijkse update negeert de meeste feeds - meestal...
on: June 1, 2015, 18:28

Hoi


In de gele balk geeft hij weer hoeveel feeds geïmporteerd zijn als die bijv. Op 3/4 staat weet je dat je laatste feed het veroorzaakt.


Als je meerdere grote feeds importeert kan het zijn dat je server tegen een limiet aan loopt. Hij probeert het 10 minuten later weer maar als hij dan weer tegen zelfde limiet aanloopt blijft hij geen vooruitgang boeken ondanks dat hij het elke 10 minuten weer probeert.


Om daar achter te komen kan je het beste de debug.log aan zetten. (Mocht er al een debug.log in je wp-content staan kan je die het beste weggooien voor je gaat slapen) en dan in de ochtend kijken wat daar in staat. Om het aan te zetten volg je stap 5 van deze pagina:

http://wpaffiliatefeed.com/624/frequently-asked-questions/my-import-gives-an-error/


Robert


Pages: [1]
WP Forum Server by ForumPress | LucidCrew
Version: 4 ; Page loaded in: 0.01 seconds.