Ja je hebt gelijk vrees ik: op mijn andere sites een soortgelijk probleem. Net een import gedaan:
Fatal error: Maximum execution time of 30 seconds exceeded in /public_html/wp-content/plugins/tradetracker-store/import/xmlsplit.php on line 55
Ook de andere problemen doen zich daar voor: 0-0 items als ik de itemselectie inga, maar dan wel items weergeven, etc.
Er gaat iets mis bij TT. Alle feeds zijn supergroot, ik haal normaal op een site 1100 items op, krijg er nu 181900 binnen met dezelfde feeds.
Iemand goede contacten bij TT waarnaar geluisterd wordt? Als ik iets aangeef/klaag dan duurt het minstens 6 maanden voordat er iets wordt gedaan, als er al iets wordt gedaan…
De productbrowser werkt al sinds eind 2013 niet goed: voor nieuw aangemelde campagnes werkt de productbrowser niet, je kunt dan alleen de gehele feed of categorieën inladen, waarom dit is is onbekend, maar TT weet ervan, ik heb ze dit meermalen laten weten. Contactpersoon bij TT laat weten het ook vreemd te vinden dat hierover niets wordt vermeld in de dagelijkse update die wordt verzonden, dus ik verwacht ook geen nieuws te krijgen van TT over de nieuwe problemen met de feeds.
Geen nieuws = goed nieuws is het motto zo lijkt het, ook al zijn er toch wel technische problemen.
|