Forum

Guest  

Welcome Guest, posting in this forum requires registration.

Pages: [1]
Topic: WP plugin TT store
sphinx
Member
Posts: 1
WP plugin TT store
on: January 22, 2014, 15:58

Hallo,


Ik heb een WP site en de Trade Tracker Store plugin geïnstaleerd en geactiveerd. En daar houd het eigenlijk al direct mee op. Als ik een webshop aanmaak, dan zie / weet ik niet hoe ik producten moet selecteren. Dan zou in principe alles getoond moeten worden, maar als ik wil installeren bijvoorbeeld [display_filter store="2"][display_pages store="2"][user_pages store="2"]


[display_multi store="2"]


[display_pages store="2"][user_pages store="2"]


dan krijg ik nergens een product te zien.


Ik vind de informatie volstrekt onvoldoende (10% info en 90% wordt als bekend verondersteld). Hopelijk krijg ik hier alsnog de informatie die ik nodig heb om deze op zich geweldige plugin te kunnen gaan gebruiken. Anders is het direct prullenmand exit einde


RPG
Administrator
Posts: 326
Re: WP plugin TT store
on: January 22, 2014, 16:16

Hoi,


Heb je een feed aangemaakt in tradetracker (hier zie je welke settings: http://wpaffiliatefeed.com/149/frequently-asked-questions/which-settings-do-i-need-for-tradetracker-feeds/)


Als je een feed hebt moet je die bij de settings van TTstore invullen (Voeg of pas XML Feed aan) Nadat je de xml feed toegevoegd hebt klik je op opslaan. Daarna klik je op update items (dan worden de items geimporteerd)


Als de items geimporteerd zijn kan je bij de winkel settings (Voeg of pas winkels aan) een winkel aanmaken/aanpassen. Hier kan je kiezen welke feed je wilt tonen. Of kiezen voor specifieke categorieen.


Hier een quote met meer informatie over de mogelijkheden tot het kiezen van items:



Er zijn 3 selectie mogelijkheden:


1) In de store kies je welke feed je wilt tonen.


– Voordeel:


Je kunt een specifieke feed tonen of alle items uit alle feeds.


– Nadeel:


Je toont alle mogelijke items


2) Je doet optie 1, en dan kies je de categorieen van items die je wilt tonen. Hij zal dan altijd de items uit die categorieen tonen.


– Voordeel:


Je kan makkelijk items tonen uit verschillende feeds


Categorieen veranderen niet heel snel


Als er een feed niet geimporteerd is maar je hebt categorieen uit verschillende feeds gekozen zullen ze nog zichtbaar zijn.


– Nadeel:


Als de feed geen duidelijke categorieen heeft is het moeilijk te bepalen welke items je toont.


3) Dit kan in combinate met optie 1 en optie 2) je selecteert specifieke items


– Voordeel:


Je kan precies kiezen welke items je wilt tonen


– Nadeel:


Meeste instel werk


Als een feed zijn url naar product veranderd worden die selecties weggehaald omdat die producten niet meer in de feed bestaan


Grootste risico dat items niet getoond kunnen worden nadat er een import verkeerd gegaan is.


Fritsje
Member
Posts: 158
Re: WP plugin TT store
on: February 3, 2014, 09:06

Ha die Sphinx,


Vreemd dat je geen enkele info kunt vinden over het gebruik van deze plugin, misschien dat jouw zoekfunctie niet goed werkt?

In dit topic bijvoorbeeld staat stap-voor-stap uitgelegd hoe de plugin werkt:


http://wpaffiliatefeed.com/forums/?vasthtmlaction=viewtopic&t=93.0


Je hoeft alleen zelf de muis nog naar het juiste plekje op het scherm te brengen en op de knop te drukken.

Daarmee zou het toch moeten lukken?


Pages: [1]
WP Forum Server by ForumPress | LucidCrew
Version: 4 ; Page loaded in: 0.011 seconds.